فرماندار اصفهان: پراکندگی نانوایی های یارانه ای و دسترسی همه شهروندان به نان یارانه ای بسیار حائز اهمیت است

فرماندار اصفهان عنوان کرد:  نظارت ها بایستی روی نانوایی های یارانه ای تقویت شود و این امر باعث نشود که این نانوایی ها نان یارانه ای نپزند و مردم ناگزیر به خرید نان آزاد شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان، خاطرنشان کرد: ما بایستی سیاست ها و تدابیر استان را در شهرستان عملیاتی و اجرایی کنیم و بر همه مسائل و موضوعات شهرستان اشراف کامل و دقیق داشته باشیم.

فرماندار اصفهان افزود: نتایج جلسات کمیته های زیرمجموعه کارگروه آرد و نان شهرستان باید در جلسات ماهانه کارگروه مربوطه مطرح و مورد بررسی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ارائه مجوز نانوایی آزادپز به دلیل کاهش یارانه استان، منطقی نیست، اظهار داشت: نگاه ما بایستی نگاه ملی باشد و یارانه های هدفمند در مسیری قرار گیرد که مردم مستقیما از آن بهره بگیرند.

احمدی پراکندگی نانوایی های یارانه ای و دسترسی همه شهروندان به نان یارانه ای را حائز اهمیت دانست و افزود: ما معتقد به فقیر و غنی بودن شمال و جنوب اصفهان و منطقه بندی برای ارائه مجوز نانوایی آزادپز صرفا به یک منطقه نیستیم و دسترسی مردم به نان یارانه ای و در کنار آن نان آزاد، امری مطلوب است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم نظارت جدی بر نانوایی ها در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: اقدامات مقتضی درراستای فعال سازی سامانه های هوشمند برای نظارت دقیق و اطلاع از رضایت یا عدم رضایت شهروندان صورت پذیرد.

وی افزود:  نظارت ها بایستی روی نانوایی های یارانه ای تقویت شود و این امر باعث نشود که این نانوایی ها نان یارانه ای نپزند و مردم ناگزیر به خرید نان آزاد شوند.

احمدی با اشاره به سهمیه آرد خانگی و یارانه ای نیز گفت: بررسی درست، دقیق و جامعی نسبت به تخصیص سهمیه آرد در هر روستا و منطقه شهری براساس سرانه جمعیت انجام شود تا بازنگری و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: حمل و نقل آرد و کشیک ها در ایام تعطیلات نوروز باید انجام و لیست مربوطه تهیه و برای نظارت دقیق به دستگاه های ذی ربط ارسال گردد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =