پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

فرماندار اصفهان در پیامی، حلول سال نو و بهار طبیعت را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، حلول سال نو و بهار طبیعت را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
آغاز سال نو و رستاخیز دوباره طبیعت، جلوه ‌ای از قدرت ایزد یکتا و دمیدن روح امید و آفرینش پس از گذشت زمستان در کالبد زمین است. نوروز؛ ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است. با ظهور و بروز بهار فرح بخش، نوای امید از بام تا شام بر رواق دل ها طنین انداز است تا همپای عشق و امید، دل ها را به نور ایمان برافروزیم و دست ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم، گام های استوار را در تحقق ایده ها و طرح های ماندگار برداریم و نگاه حیرت، تحیر و تحسین برانگیز جهانیان را در باور باروری و نوآوری هایمان بنگریم و در صفحات زرین تاریخ بنگاریم.
اینجانب حلول سال نو و بهار طبیعت که با ماه پربرکت و مبارک شعبان قرین گردیده را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض نموده، امیدوارم با اتکال به الطاف الهی، تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، سال جدید سرآغازی برای رویش جوانه های امید و بالندگی در زندگی، تحول، پویایی و توسعه شهرستان باشد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یازده =