پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت سالروز شهادت هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۵ رجب سالروز شهادت هفتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۵ رجب سالروز شهادت هفتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۵ رجب، هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) که برای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) سختی های فراوانی را متحمل شدند و عالمان بسیاری را تربیت و تقدیم اسلام نمودند به دست ظالمان روزگار به شهادت رسیدند تا خط سرخ شهادت برای همیشه ماندگار بماند. حضرت موسی بن جعفر (ع) امام بزرگواری که نام پر برکتش الهام بخش ِصبوری، شکیبایی، بردباری و حلم است و در طول دوران امامت خویش برای تبیین و تشریح معارف و احکام الهی، کمک به مظلومان و محرومان جامعه و مبارزه با حکام ستمگر تا پای جان ایستادگی کردند.

اینجانب سالروز شهادت اسوه علم و تقوا، حضرت امام موسی کاظم (ع) را به همه مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان قرار گرفتن در زمره شیعیان و پیروان راستین آن حضرت را مسألت می نمایم.

                                                                                                          محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی شهادت جانسوز سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه و تعدادی از همرزمان ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =