پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۱۴ اسفند ماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و روز احسان و نیکوکاری

فرماندار اصفهان در پیامی، ۱۴ اسفند ماه، سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، ۱۴ اسفند ماه، سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ اسفند ماه، سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ است که در تقویم رسمی کشور ما با عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

نوع دوستی و کمک به همنوع از دیدگاه آیین الهی و جهانی اسلام امری ذاتی و فطری است. در واقع خداوند متعال تمایل به کمک کردن به همنوعان را به صورت یک شناخت در قلب هر بشری الهام کرده است . بدین مفهوم که عمل نیکو به صورت نور الهی در قلب و سرشت انسان وجود دارد. علاوه بر این در فرهنگ شکوهمند اسلام، انفاق در راه خدا، از مصادیق احسان شمرده شده و آیات و روایات بسیاری در تأکید بر آن آمده است.

اقشار محروم جامعه انسان هایی شریف و آبرومند هستند که چشم به کمک های همنوعان خود دوخته اند تا شادی گرمابخش خانه هایشان باشد.

در آستانه طلوع بهاری سبز و پرامید و سالی خجسته، مردم مهربان و نیکوکار کشور ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است، شرکت می کنند و دست های پر محبت خویش را بر سر خانواده های نیازمند و کودکانشان می کشند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت ۱۴ اسفند ماه، روز احسان و نیکوکاری، از مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان که همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه آفرین بوده اند، انتظار می رود، دیگر بار نیز با حضور گسترده و پرشور خود در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی به یاری نیازمندان و محرومان شتافته و غنچه های انسانیت و نوعدوستی را در کویر دل های نیازمندان، شکوفا ساخته و گل های ایثار و از خودگذشتگی را در وجود خویش نمایان سازند.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =