بازدید فرماندار اصفهان از روند احداث پارکینگ طبقاتی مجموعه اداری امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (پنجشنبه) از روند احداث پارکینگ طبقاتی مجموعه اداری امیرکبیر بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (پنجشنبه) از روند احداث پارکینگ طبقاتی مجموعه اداری امیرکبیر بازدید کرد.
احمدی در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل پارکینگ مجموعه اداری امیر کبیر، اظهار داشت: باتوجه به استقرار تعداد زیادی از ادارات و مراکز خصوصی در مجموعه اداری امیر کبیر و حضور بالای ارباب رجوع در این مجموعه و اهمیت رفاه مراجعین، احداث و تسریع در تکمیل این پارکینگ بسیار حائز اهمیت است.
فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: اگر بتوانیم ناوگان حمل و نقل عمومی را بیش از پیش توسعه دهیم، مردم، استفاده از خودروی شخصی را کاهش می دهند و علاوه بر کاهش آلودگی هوا، به احداث پارکینگ های بیشتر نیز نیازی نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: انشاء ا… با همکاری خوب و مجدانه دستگاه های ذی ربط و بخش خصوصی، فاز اول پارکینگ طبقاتی مجموعه اداری امیرکبیر تا پایان بهار ۱۴۰۱ با ظرفیت نزدیک به ۲۵۰ خودرو آماده بهره برداری خواهد بود.
گفتنی است، روند احداث پارکینگ طبقاتی مجموعه اداری امیرکبیر با مشارکت شهرداری مناصفهان و بخش خصوصی انجام شده است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =