تاکید فرماندار بر مطالبه حقوق مردم اصفهان

فرماندار اصفهان در جمع مطالبه گران اصفهان بر مطالبه حقوق مردم اصفهان تاکید کرد و از مطالبه گران خواست وجدان مسئولین را مطالبه کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فرماندار اصفهان در جمع مطالبه گران اصفهان بر مطالبه حقوق مردم اصفهان تاکید کرد و از مطالبه گران خواست وجدان مسئولین را مطالبه کنند.
فرماندار اصفهان گفت: تنها نگرانی بنده در این روزهای آخر سال و نزدیک شدن به عید نوروز این است که چگونه وجدانمان آرام میگیرد که پدری با دست خالی به منزلش میرود یا قدرت خرید مردم کمتر شده است.
وی از تشکیل گروههای مختلف از مردم و مشاوران افتخاری در حوزه های مختلف برای نظارت بیشتر بر عملکرد دستگاه های اجرایی و همچنین نظارت و بازرسی از بازار و پایش مستمر فروش کالاهای اساسی خبر داد تا ضمن آرامش بر بازار از فساد و یا گرانی های بی رویه جلوگیری شود.
فرماندار اصفهان در ادامه با اشاره به این که پروژه هوشمند سازی در شهرداری برای پیشگیری از فساد در حال انجام است گفت: به جد پیگیر موضوع هوشمندسازی در شهرداری هستیم تا از تخلفات احتمالی پیشگیری کنیم.
احمدی با بیان این که یکی از مطالبات اساسی مردم شفافیت در سازمان ها، دستگاه های مختلف و حتی شفافیت در مجلس شورای اسلامی است افزود: بیشتر مدیران و کارمندان و یا نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای شفافیت مقاومت و یا مقابله میکنند و این برای مردم قابل پذیرش نیست.
وی با بیان اینکه گفتمان ها باید تغییر و اصلاح شوند اظهار داشت :یکی از قواعدی که باید طراحی و ارائه گردد حضور مسئولین در بین مردم با سه قاعده نیت خوب ، اولویت بندی و برگزاری جلسات کاربردی است.
فرماندار اصفهان با بیان این که رویکردها در حال تغییر و اصلاح است گفت: این کار زمانی موفق خواهد شد که ساز و کارهای نظارتی نیز برای این رویکردها تعریف شود‌.
وی گفت مسولان به جای اعلام اخبار روزانه دستگاه متبوع خود ، پیگیری مطالبات بحق مردم و نتایج عملکرد میدانی خود را که موجب رفع مشکلات مردم شده را بیان کنند.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =