فرماندار اصفهان : اجرای طرح قرار دوازدهم ، برکات بسیاری را بهمراه خواهد داشت

فرماندار اصفهان صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم رونمایی از طرح قرار دوازدهم، یکی از مصادیق مهم واسپاری مدیریت امور به مردم را بقاع متبرکه دانست و اظهار داشت: مدیریت مردمی در اداره بقاع متبرکه به واسطه اعتمادی که به مردم شده است در سطح استان و حتی کشور به صورت مردمی در حال انجام است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم رونمایی از طرح قرار دوازدهم، یکی از مصادیق مهم واسپاری مدیریت امور به مردم را بقاع متبرکه دانست و اظهار داشت: مدیریت مردمی در اداره بقاع متبرکه به واسطه اعتمادی که به مردم شده است در سطح استان و حتی کشور به صورت مردمی در حال انجام است.
فرماندار اصفهان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی محسوب می شوند»، افزود: امروز شاهدیم که فعالیت های فرهنگی بقاع متبرکه در محلات، شهرها و روستاها به دلیل هدایتگری و سیاستگذاری مجموعه اوقاف و اجرا، برنامه ریزی و بومیسازی متولیان بقاع متبرکه بسیار تأثیرگذار بوده و این مهم شایسته تقدیر است.
احمدی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت بقاع متبرکه مصداقی از فعالیت مردمی در اداره اوقاف است؛ چراکه هرجا که کار را به مردم بسپاریم و به فعالیت های آنان اعتماد کنیم، ثمره آن موفقیت آمیز بوده است.
وی از رونمایی و اجرای طرح قرار دوازدهم ابراز خرسندی کرد و گفت: اجرای این طرح باعث رقابت بین متولیان بقاع متبرکه می شود و با برکات بسیاری همراه خواهد بود.
فرماندار اصفهان عنوان کرد: اقدامات و فعالیت های متولیان بقاع متبرکه و اوقاف در محرومیت زدایی، اشتغال زایی، امور فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شایسته تقدیر است.
وی افزود: آماده انجام هماهنگی های لازم برای اثربخشی بیشتر فعالیت های اوقاف و بقاع متبرکه هستیم.
احمدی مشارکت پذیری در طرح های اوقاف را حائز اهمیت دانست و اذعان داشت: خیریه های بسیاری در شهر اصفهان فعالیت می کنند که در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان و نوروز، قصد دارند که مساعدت های هدفمند و مؤثری را به نیازمندان ارائه نمایند و اوقاف در رأس آنها قرار دارد؛ چراکه آن جاهایی که خیریه ها مشارکت کرده اند، مساعدت ها هدفمند و مؤثرتر شده اند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =