فرماندار اصفهان تأکید کرد: ظرفیت های قانونی شورای آموزش و پرورش باید احصاء و برای پیشبرد امور در این حوزه مورد استفاده قرار گیرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: باید کارگروه هایی برای رفع برخی چالش ها و شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های قانونی و معنوی موجود در شهرستان تشکیل شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان باید به طور مستمر برگزار گردد و اعضای این شورا به طور مرتب در جلسات حضور به هم رسانند.

وی  عنوان کرد: ما بایستی به مشورت و همفکری، ظرفیت سازی و ظرفیت شناسی و بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود در شورای آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشیم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه باید کارگروه هایی برای رفع برخی چالش ها و شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های قانونی و معنوی موجود در شهرستان تشکیل شود، افزود:  باید در شورای آموزش و پرورش علاوه بر ظرفیت ها، به برخی چالش های محتوایی همچون چالش های علمی، تربیتی و پرورشی بپردازیم و در این راستا برنامه ریزی کنیم.

احمدی تأکید کرد: ظرفیت های قانونی شورای آموزش و پرورش باید احصاء و برای پیشبرد امور در این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

وی بر اهمیت تشکیل شورای منطقه ای برای پیشبرد بهتر امور آموزشی در مناطق مختلف شهرستان، تأکید کرد و افزود: شهر بهارستان و شهرک شهید کشوری به دلیل تراکم بالای جمعیت از فضاهای آموزشی مناسب و کافی برخوردار نیستند که اقدامات مقتضی در راستای رفع مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی در این مناطق صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان اذعان داشت: از ظرفیت خوب دهیاری ها برای توسعه فضاهای آموزشی در روستاها می توانیم به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =