پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۱ شعبان المعظم سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع)، در تقویم مذهبی کشور ما با عنوان «روز جوان» نامگذاری و مزین شده است.

اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده ای بهتر برای جامعه رقم می زنند. جوانان ایران اسلامی همواره به واسطه پیروی از اهل بیت (ع) و با بهره مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند نقش چشمگیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته اند.

بی شک امام راحل عظیم الشان با ایمان و اعتماد  به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانست  انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ۸ سال دوران پر افتخار و نورانی دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورند و پس از ایشان، تعابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی درخصوص ظرفیت ها و توانمندی های عظیم جوانان و تاکیدات مستمر معظم له در استفاده از این نیروی عظیم و اثربخش بر هیچ کس پوشیده نیست.

از این رو، امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی،علمی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی فراهم گردد تا جوان بتواند با  عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند.

اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان را به تمامی جوانان شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، از خداوند متعال مسألت می نمایم.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =