پیام فرماندار اصفهان به مناسبت بزرگداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به دست اندر کاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به دست اندر کاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان والامقام و فداکاری ایثار گران وتلاش قابل تحسین و درایت و تدبیر هوشمندانه وقابل تقدیر مجموعه گمنام و با اخلاص و توانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای شوم دشمنان اسلام آرامش و امنیت را به مردم همیشه در صحنه میهن عزیزمان هدیه می نمایند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) که سینه ستبرشان مزین به مدال پر افتخار گمنامی یوسف زهرا (س) است با مجاهدتی خاموش، وظایف شغلی و ایمانی خود را به بهترین نحو به انجام می رسانند و امنیت پایدار و گسترده کشور ثمره همین بی ادعایی و پاکبازی فرزندان رشید امام خمینی ( ره) و یاوران مخلص رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت وآرامش و پایداری و تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از زحمات و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امید است با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج)، و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و موید به تایید الهی باشند.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =