پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز شهید مهدی باکری و روز شهردار

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری را که به عنوان روز شهردار نامگذاری شده است را به تمامی مدیران و دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری را که به عنوان روز شهردار نامگذاری شده است را به تمامی مدیران و دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری شهرستان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری ۲۵ اسفند؛ سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار اقدامی ارزنده و فرصت مغتنمی برای قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری است.

بدون تردید تأمین آسایش و رفاه، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکت و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است که با برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم سازند.

بدینوسیله فرا رسیدن ۲۵  اسفند روز شهردار را به همه دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری های شهرستان اصفهان و همچنین اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه ریزی های شهری برعهده دارند، تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =