فرماندار اصفهان بر لزوم توجه ویژه به تولید و حمایت از تولیدکنندگان تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: باتوجه به اینکه شرکت سیمرغ، یکی از شرکت های باسابقه و پیشتاز در زمینه تولید تخم مرغ است، اما این شرکت بایستی توجه به مسئولیت اجتماعی را ملاک عمل خود قرار دهد.

b

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، روز گذشته (جمعه)، فرماندار اصفهان به اتفاق دکتر بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرستان، از شرکت تولید تخم مرغ سیمرغ واقع در کیلومتر ۱۶ جاده آبشار اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بهداشتی و محیط زیستی این شرکت قرار گرفتند.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، با تأکید بر لزوم توجه ویژه به تولید و حمایت از تولیدکنندگان، اظهار داشت: برنامه ریزی در زمینه تولید و حمایت از تولیدکنندگان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چراکه تولید ملی بستر ساز رونق اقتصادی است.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به اینکه شرکت سیمرغ، یکی از شرکت های باسابقه و پیشتاز در زمینه تولید تخم مرغ است، اما این شرکت بایستی توجه به مسئولیت اجتماعی را ملاک عمل خود قرار دهد.

گفتنی است شرکت سیمرغ در سال ۱۳۵۷ در قطعه زمینی به مساحت ۱۶۴ هکتار در کیلومتر ۱۶ جاده آبشار اصفهان تاسیس و با ظرفیت ۱۲۵۰۰ تن تخم مرغ در سال در حال فعالیت است.

بخشهای مختلف این واحد عبارت است از : ۱۶ سالن نگهداری مرغ تخمگذار با ظرفیت اسمی ۹۰۰ هزار قطعه ، یک سالن بسته بندی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای اتوماتیک بسته بندی و کنترل کیفی، ۲ دستگاه آب شیرین کن و ۸۰ هکتار زمین کشاورزی زیر کشت گندم، جو و یونجه است

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 14 =