نشست فرماندار اصفهان با دهیاران و شوراهای روستاهای بخش مرکزی

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با همکاری و تعامل سازنده با دهیاران و دیگر مسئولین شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی آن بکوشند.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی، با اشاره به برخی مسائل و مشکلات روستاها، خاطرنشان کرد: پروژه های ناتمام بسیاری در این بخش وجود دارد که با پیگیری مجدانه و همکاری بین بخشی درصدد رفع آنها هستیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به معضل حاشیه نشینی، اظهار داشت: حاشیه نشینی ازجمله مباحثی است که مستلزم تحولات اساسی است و اراده دولت بر مهاجرت معکوس از شهرها به روستاهاست که انشاء ا… برنامه ریزی های انجام شده در این راستا منتج به نتایج مثبتی گردد.

احمدی تأکید کرد: روستاهای همجوار در احداث پروژه های مشابه با لحاظ هزینه ها باید با یکدیگر همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و از احداث پروژه های مشابه غیرضرور در روستاها اجتناب گردد.

وی با بیان اینکه فرماندار خود را موظف می داند که به تک تک روستاها سرکشی و از بخش های مختلف آنها بازدید کند، افزود: بازدیدهایی که تاکنون از روستاها انجام شده با برکات بسیاری همراه بوده و منجر به پیگیری ها و احداث پروژه های جدیدی شده است که تغییرات و تحولات صورت گرفته زمان بر بوده و مردم در آینده از برکات آن برخوردار خواهند شد.

فرماندار اصفهان به اهمیت موضوع جمع آوری زباله های روستاها اشاره کرد و گفت: دهیاران برنامه ریزی های لازم را جهت نظافت و جمع آوری زباله های سطح روستاها انجام دهند.

احمدی افزود: شوراها با همکاری و تعامل سازنده با دهیاران و دیگر مسئولین شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی آن بکوشند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =