پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۲۱ فروردین سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۱ فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به دست اندرکاران این عرصه در شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۱ فروردین ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به کلیه دست اندر کاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۲۱ فروردین ماه ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ایجاد حساب۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ایجاد فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن محرومین و نیازمندان است که امروز این یادگار ماندگار با طی نمودن مراحل تکامل خود بستر ساز خدماتی بس ارزشمند و راهگشا بویژه در بخش تأمین مسکن نیازمندان گردیده است .
اینجانب فرارسیدن ۲۱ فروردین ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به کلیه دست اندر کاران این عرصه در شهرستان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در تحقق فرمان ارزشمند امام راحل ( ره ) در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بالاخص مشکل مسکن  از خداوند متعال مسألت دارم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                معاون استاندار و فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 19 =