فرماندار اصفهان : منطقه‌ یا مدیریت واحدی برای احیای بافت تاریخی تشکیل شود

، محمدعلی احمدی با حضور در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: رویکردهای شورای ششم شهر نسبت به مسائل مختلف قابل تقدیر است. از جمله این رویکردها که در برنامه‌ها و بودجه سال جاری مشاهده می‌شود توجه به عدالت، فساد ستیزی و محله محوری است.

 

فرماندار اصفهان گفت: در احیای بافت تاریخی نگاه واحد و مشترک باید وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم منطقه‌ یا مدیریت واحدی برای این حوزه ایجاد شود چون نگاه مدیریت منطقه نگاه عمرانی به شکل شهرسازی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی با حضور در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: رویکردهای شورای ششم شهر نسبت به مسائل مختلف قابل تقدیر است. از جمله این رویکردها که در برنامه‌ها و بودجه سال جاری مشاهده می‌شود توجه به عدالت، فساد ستیزی و محله محوری است.
وی افزود: همدلی اعضای شورا و شهردار برای خدمت، وقت‌گذاری و بین مردم بودن، برنامه‌ محوری در بسیاری از بخش‌ها نیز در عملکرد شورا مشهود است. همچنین مبانی دقیق و درستی برای انتصابات در مدیریت شهری مدنظر شورای شهر است.
فرماندار اصفهان گفت: درخواست مردم افزایش همدلی میان مسئولان است، همدلی‌ها باید موجب امیدآفرینی شود. ممکن است انتقادی نیز وجود داشته باشد اما عزم مسئولان باید برای کار باشد نه حاشیه سازی.
وی با اشاره به پراکندگی مدیریتی و عدم انسجام در بسیاری از بخش‌ها بیان کرد: برخی پدیده‌ها در شهر مطرح می‌شود که برای پاسخ‌گویی و حل آن مشکل مشخص نیست چه بخشی مسئول است.
احمدی ادامه داد: در احیای بافت تاریخی نگاه واحد و مشترک باید وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم منطقه‌ یا مدیریت واحدی برای این حوزه ایجاد شود چون نگاه مدیریت منطقه نگاه عمرانی به شکل شهرسازی است.
وی با تأکید بر لزوم توجه به گلستان شهدای اصفهان گفت: این حوزه نیز نیازمند مدیریت واحد است که مدیریت شهری باید در این زمینه اقدام کند.
فرماندار اصفهان به لزوم بهبود ورودی‌های اصفهان تأکید کرد و افزود: ساماندهی ورودی‌های شرق و جنوب اصفهان نیازمند طرح مشترک و مطالعات دقیق دارد.
وی با اشاره به تداخل محدوده‌هایی از شهر اصفهان با شهرستان‌های مجاور گفت: کارشناسی اولیه در این زمینه انجام شده و مصادیق تقسیمات کشور عنوان شده است.
احمدی با بیان اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای از شورای شهر رد نشده بلکه موارد مطرح شده در حد اعتراض بوده است، تصریح کرد: کار کارشناسی به معنی رد مصوبات نیست. در اینگونه موارد توضیح خواسته می‌شود و فرآیندها نیز باید به صورت کامل طی شود.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =