پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرماندار اصفهان در پیامی، حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو «روزه داری» دست یافتنی است. ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد. در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش می‌یابد، غفلت‌ها زدوده می‌شود. در این ماه مبارک، اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت می‌گردد، تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسألت می نمایم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان خواهد رسید.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

وزیر کشور عنوان کرد: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد و ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =