پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت ایام شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پرفیض قدر

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پرفیض قدر را به عموم مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پرفیض قدر را به عموم مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام شهادت جانگداز این امام همام مقارن است با لیالی پر برکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می خواند تا با احیاء این لیالی، ،ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش گذارند .

بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان بالاخص لیالی پرفیض قدر، ایام شهادت مظلومانه امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان مولی الموحدین حضرت علی (ع)را به محضر امام عصر (عج)، ، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و عموم مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان، تسلیت عرض نموده، توفیق درک فیوضات بیکران لیالی پرفیض قدر و پیروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام  را از پروردگار سبحان برای همگان مسألت می نمایم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =