پیام فرماندار اصفهان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ فروردین ماه در تقویم رسمی کشور ما با عنوان روز بزرگ ارتش و نیروی زمینی نامگذاری شده که همواره یادآور حماسه، بصیرت، جانفشانی و میهن‌پرستی مردانی است که دل در گرو اسلام رحمانی داشته و با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت، هر گزند، توطئه و خصمی را از سوی دشمنان کوردل این مرز و بوم به دور نگاه داشته اند. ارتشی مکتبی که الگویی بی مثال در حفظ استقلال و دفاع از کیان و ارزش‌های متعالی انسانی و الهی است و حماسه‌آفرینی‌های مستمر آن در طول سال‌های پس از انقلاب چنان در قله رفیع تاریخ این مرزوبوم تبلور یافته است که به استناد فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می آید.
امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجارب گرانسنگ پیشکسوتان دفاع مقدس و با استفاده از نیروهای جوان و متخصص، پیشرفت‌هایی چشمگیر در عرصه توانمندی‌های نظامی و دفاعی داشته است که این دستاوردها از مبانی ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای پرآشوب بوده و ‌ملت عزیز ایران نیز قدردان فرزندان رشید خویش است.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی و پاسداشت رشادت های آزادمردان ارتش، این روز بزرگ را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد های نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.
محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 14 =