جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

احمدی تأکید کرد: آسیب شناسی چرایی عدم پرداخت وام مشاغل خانگی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش در راستای تسریع در جذب اعتبارات باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که پیرامون جذب اعتبارات مشاغل خانگی برگزار گردید، تأکید کرد: نقش دستگاه های مختلف در اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بایستی مشخص گردد.

فرماندار اصفهان افزود: پیگیری دستگاه های اجرایی تأثیر بسزایی در جذب اعتبارات دارد.

احمدی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی نسبت به معرفی افراد بیشتر و همچنین جذب اعتبارات بیشتر اقدام نمایند که این امر افزایش اشتغال را به همراه دارد.

وی افزود: در نظر داریم بخشی از اعتبارات مربوطه در سال ۱۴۰۱ را به بناهای تاریخی (مشاغل خانگی، گردشگری و اشتغال) اختصاص دهیم که این مهم در ایجاد اشتغال بالاخص مشاغل خانگی بسیار تأثیرگذار است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: اصلاح و تسریع در انجام فرآیندهای صدور مجوز را بایستی با جدیت دنبال و موانع موجود را مرتفع سازیم.

احمدی تأکید کرد: آسیب شناسی چرایی عدم پرداخت وام مشاغل خانگی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش در راستای تسریع در جذب اعتبارات باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =