دیدار فرماندار اصفهان با خانواده های معزز شهیدان والامقام سخی طبع و زندیه

فرماندار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) همزمان با روز جهانی کار و کارگر و قرار داشتن در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در منزل شهیدان والامقام مصطفی سخی طبع و محمدرضا زندیه در شهر اصفهان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عالیقدر، با خانواده های معزز این دو شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) همزمان با روز جهانی کار و کارگر و قرار داشتن در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در منزل شهیدان والامقام مصطفی سخی طبع و محمدرضا زندیه در شهر اصفهان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عالیقدر، با خانواده های معزز این دو شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در این دیدار، عنوان کرد: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای والامقام و فداکاری و ازخودگذشتی ایثارگران است و باید ادامه دهنده راه آنان که همانا خدمت بی منت به مردم است، باشیم.

احمدی با بیان اینکه حضور معلمان در جبهه بسیار چشمگیر و تأثیرگذار بود، اظهار داشت: این تأثیرگذاری تا خطوط مقدم جبهه ها نیز تداوم و گسترش می یافت و بدین ترتیب جبهه های جنگ به محلی برای تداوم تحصیل و تدریس تبدیل می شد.

گفتنی است، شهید مصطفی سخی طبع در عملیات بیت المقدس و شهید محمدرضا زندیه از فرهنگیان در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شایان ذکر است، فرماندار اصفهان با خانواده های معزز شهیدان عالیقدر مصطفی سخی طبع به مناسبت گرامیداشت روز کار و کارگر و محمدرضا زندیه نیز به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم دیدار کرد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =