فرماندار اصفهان: اگر ما در همه ابعاد منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مورد توجه قرار دهیم و به آنها عمل کنیم، قطعا موفقیت ها و سربلندی هایی را برای این کشور و مردم رقم خواهیم زد

فرماندار اصفهان به اهمیت شکل گیری مجمع سلامت در سطح کشور اشاره و عنوان کرد: اگرچه دانشگاه علوم پزشکی متولی موضوع سلامت و بهداشت است اما نقش دیگر سازمان ها، نهادها، سمن ها، تشکل ها و مردم نیز در این خصوص بسیار برجسته و حائز اهمیت بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در مجمع سلامت شهرستان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش هایی که در این مدت برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت جامعه انجام شده را به عنوان «جهاد عظیم در کشور» مطرح کردند، اظهار داشت: در دوران شیوع بیماری کرونا سیاست ها و رفتارهایی را در دنیا مشاهده کردیم اما در کشور عزیزمان شاهد  جهاد عظیمی بودیم که بایستی در تاریخ ثبت شود.

فرماندار اصفهان افزود: پیشگیری، غربالگری، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، توجه به تولید ملزومات مورد نیاز برای ایام کرونا، شرکت های دانش بنیان و نقش آنها در تأمین نیازمندی ها و کاهش وابستگی به بیرون مرزها در دوران شیوع کرونا، ازجمله مؤلفه هایی است که باید به آنها توجه ویژه ای شود.

احمدی به اهمیت فعالیت مجموعه های مردمی در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «فعالیت های مردمی در ایام شیوع کرونا حیرت انگیز بود»، از این رو اینگونه فعالیت ها بستر ساز شکل گیری حرکت ها و ساختارهای مردمی و فعال شدن محله ها و مساجد برای مقابله با این بیماری منحوس گردید.

وی افزود: کمک های مؤمنانه در ایام شیوع بیماری کرونا توسط مردم، خیریه ها و افراد توانمند، جلوه ای از فرهنگ دینی و اسلامی و بنیان های محکم و اصیلی است که در جامعه و کشور ما وجود دارد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: خدمات و فداکاری کادر درمان کشور ما در ایام شیوع کرونا شایسته تقدیر است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر «نقش شهید آوینی در روایت جزئیات جبهه با بیان شیرین، زیبا و اثربخش»، خاطرنشان کرد: شهید آوینی با بیان موجز خود پس از جنگ تحمیلی بابی را باز و مجاهدت های این دوران را روایت کرد و آغازگر حرکت مجاهدانه تبیین در دوره دفاع مقدس بود که این مهم نیاز جامعه ما در حوزه سلامت است.

ویبکه بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد و ارتقاء یابد.

احمدی تصریح کرد: ما شاهد کاستی هایی در مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲ در ایام شیوع بیماری کرونا بودیم که به همت دیگران این کاستی ها مرتفع شد و این روند باید با جدیت ادامه یابد.

وی با بیان اینکه تسریع در واکسیناسیون شهروندان همت همگان را می طلبید، افزود: علیرغم مقاومت هایی که در برخی موارد در خصوص واکسیناسیون وجود داشت، درصد اندک افراد واکسینه نشده باید با همکاری و همت جمعی در اسرع وقت واکسینه شوند و تلاش کنیم که این آمار به حداقل ممکن برسد.

فرماندار اصفهان از بازگشایی مجدد مدارس و دانشگاه ها ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: بحمدا… با بازگشایی دوباره مدارس و دانشگاه ها، عرصه های علمی کشور مجدد فعال شد.

احمدی افزود: اگر ما در همه ابعاد منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مورد توجه قرار دهیم و به آنها عمل کنیم، قطعا موفقیت ها و سربلندی هایی را برای این کشور و مردم رقم خواهیم زد که این مهم مستلزم همدلی، همکاری و تلاش مضاعف و شبانه روزی در ایام شیوع کرونا بود و این روند بایستی همچنان ادامه یابد.

گفتنی است، در پایان بیانیه مجمع سلامت شهرستان قرائت و سپس مورد امضاء مدیران حاضر در جلسه قرار گرفت.

همچنین با حضور فرماندار اصفهان، از تعدادی از مدیران عضو ستاد مقابله با کرونای شهرستان به قید قرعه تجلیل شد.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =