پیام دعوت فرماندار اصفهان از عموم مردم شهیدپرور اصفهان برای حضور پرشور در کنگره شهدای والامقام طلبه و روحانی

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم بالاخص شهدای عالیقدر طلبه و روحانی، از عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در کنگره شهدای والامقام طلبه و روحانی دعوت به عمل آورد.

b

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم بالاخص شهدای عالیقدر طلبه و روحانی، از عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در کنگره ملی شهدای والامقام طلبه و روحانی دعوت به عمل آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهیدان نماد استقلال و نماد آزادی ایران اسلامی هستند و شهادت هنر مردان خداست و تداوم راه شهدا رمز بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. در این میان، آمار شهدای والامقام طلبه و روحانی در کشور بیانگر این است که اگر روحانیان تبلیغ می‌کنند خود در میدان عمل نیز پیشتاز هستند و این افتخار روحانیت شیعه است. طلاب و روحانیون در دفاع مقدس علاوه بر سنگر تبلیغ ، به عنوان رزمنده در جایگاه یک رزمنده، تکاور تا فرماندهی گروهان، گردان، تیپ، لشکر، قرارگاه نقش‌آفرینی کرده اند.

از این رو بزرگداشت شهدای والامقام، تجلیل از برترین انسانهایی است که با تأسی از سید و سالار شهیدان در راه رضای خداوند متعال به والاترین مقام دست یافته اند؛ آنان از همه هستی خویش گذشتند تا ایران اسلامی در امنیت، آرامش و اقتدار بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم بالاخص شهدای عالیقدر طلبه و روحانی، از مسئولین، روحانیت معزز، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان اصفهان دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و باشکوه در کنگره ملی شهدای طلبه و روحانی با زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمان های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق دوباره ای داشته باشند.

میعادگاه ما:

 پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح گلستان شهدای اصفهان.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                معاون استاندار و فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =