پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، آغاز هفته سلامت را به یکایک دست اندر کاران حوزه بهداشت و سلامت شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، آغاز هفته سلامت را به یکایک دست اندر کاران حوزه بهداشت و سلامت شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

هفته سلامت فرصت مغتنمی برای بیان اهمیت حوزه سلامت و نقش آن در رشد و بالندگی کشور و همچنین توانمندی‌ها و دستاورد‌های این حوزه است؛ بدون تردید جامعه سالم، بستر ساز توسعه، رشد و شکوفایی در همه زمینه هاست. مشارکت و مسئولیت پذیری همه افراد در تأمین سلامت، موجب بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه می گردد.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت اصفهان، آغاز هفته سلامت را به عزیزانی که در حفظ سلامت مردم نقش دارند، تبریک عرض نموده، از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می نمایم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =