بازدید فرماندار اصفهان از کانال های آب رسانی و وضعیت کشاورزی منطقه جی و قهاب

همزمان با سومین مرحله رهاسازی ده روزه آب به منظور کشت غلات شرق اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (دوشنبه) از کانال های آب رسانی و وضعیت کشت اراضی کشاورزی منطقه جی و قهاب بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند آب رسانی و کشت در این مناطق قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با سومین مرحله رهاسازی ده روزه آب به منظور کشت غلات شرق اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (دوشنبه) از کانال های آب رسانی و وضعیت کشت اراضی کشاورزی منطقه جی و قهاب بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند آب رسانی و کشت در این مناطق قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، بر لزوم همکاری مضاعف کشاورزان، آب منطقه ای و جهاد کشاورزی تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا آب موجود به طور عادلانه و براساس حقابه ها بین کشاورزان توزیع گردد

وی افزود: کشاورزان باید حقوق یکدیگر را رعایت کنند تا در زمینه آب رسانی با مشکلی مواجه نشوند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پانزده =