تشکیل کارگروههای مشورتی تخصصی توسط مشاورین افتخاری فرماندار

فرماندار اصفهان در نشستی با مشاورین افتخاری فرماندار، با اشاره به گفتمان انقلاب و گفتمان ولایت، خاطرنشان کرد: این گفتمان، امید به احیای ارزش های دینی و انقلابی و خدمت مضاعف به مردم و رفع مشکلات آنان است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با مشاورین افتخاری فرماندار، با اشاره به گفتمان انقلاب و گفتمان ولایت، خاطرنشان کرد: این گفتمان، امید به احیای ارزش های دینی و انقلابی و خدمت مضاعف به مردم و رفع مشکلات آنان است.
فرماندار اصفهان با اشاره به انتصاب مدیران جدید در دولت سیزدهم، افزود: مدیران جدید باید اجرا کننده شعارها و سیاست هایی باشند که منطبق بر فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و نتیجه آن خدمت به کشور و مردم و احیای شعارهای انقلاب است.
احمدی با اشاره به نقش مؤثر مشاورین افتخاری فرماندار در خدمت به مردم و پیشبرد امور، اظهار داشت: مشاورین فرماندار در حقیقت براساس گفتمان انقلاب و به طور افتخاری وارد صحنه خدمت به مردم شده اند و می توانند علاوه بر مشاوره فردی در سایر بخش ها حتی ارتباطات مردمی و اجتماعی با گروه های مختلف نیز تأثیرگذار باشند.
فرماندار اصفهان هدف از ارتباطات مردمی مشاورین افتخاری فرماندار را امیدآفرینی، همدردی با مردم، شناخت مسائل، پیگیری موارد اجرایی و مصوبات موجود دانست و تأکید کرد: مشاورین افتخاری فرماندار بایستی شناخت کامل از وظایف دستگاه های اجرایی و ظرفیت های خوب دستگاه های اجرایی، شناخت نیازهای شهرستان، و ناهماهنگی ها و و موانع برای ایجاد هماهنگی و همچنین شناخت دقیق نقش فرماندار در ساختارها و وظایف و اختیارات فرماندار داشته باشند.
احمدی به برخی محدودیت های مشاورین افتخاری نیز اشاره کرد و افزود: تنش زایی و اختلاف افکنی، موضع گیری های سیاسی، موازی کاری با دستگاه های اجرایی، موازی کاری بین مشاورین افتخاری فرماندار، مداخلات اجرایی، بی توجهی به ساختارها را ازجمله نکاتی برشمرد که مشاورین افتخاری فرماندار بایستی از انجام آنها اجتناب کنند.
وی در پایان بر لزوم بررسی وظایف و ساختارها، هوشمند و هدفمند کردن سامانه ملاقات مردمی، فعال کردن شورای مشورتی و بررسی و اجرایی کردن پیشنهادات مشاورین افتخاری تأکید کرد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =