در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، محمد احمدی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان معرفی شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تحول در حوزه برنامه ریزی منجر به تحول در نوع نگرش و برنامه ریزی دیگر معاونت ها و ساختارهای مجموعه فرمانداری و بخشداری و همچنین تحول در رویکردهای دستگاه های اجرایی می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان، با بیان اینکه حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گسترده و دارای دو بخش است، اظهار داشت: اداره امور داخلی فرمانداری و هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برای توسعه شهرستان، ازجمله وظایف این معاونت است.

فرماندار اصفهان افزود: همکاری و هماهنگی با بخش های مختلف در زمینه تهیه و تدوین برنامه توسعه کوتاه مدت و میان مدت، برنامه ریزی و تدوین برنامه های اقتصادی در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری، بررسی و شناخت توانمندی و استعدادهای شهرستان برای تأمین توسعه پایدار و تدوین برنامه های امور زیربنایی تولیدی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، نظارت بر برنامه ها، فعالیت ها و عملکرد دستگاه های اجرایی مشمول نظام بودجه استانی و ارزیابی آنها، از دیگر وظایف معاونت برنامه ریزی است که بایستی در این راستا اقدامات مهمی صورت پذیرد.

وی  پویایی در معاونت برنامه ریزی فرمانداری را حائز اهمیت دانست و گفت: ضعف این معاونت در بخش اول باعث اختلال در امور داخلی فرمانداری و نداشتن برنامه در بخش دوم موجب روزمرگی در فرمانداری و دستگاه های اجرایی و سرانجام عدم پیشرفت و توسعه شهرستان می شود، از این رو پویایی معاونت برنامه ریزی در دیگر بخش ها نیز بسیار تأثیرگذار است.

احمدی با تأکید بر لزوم تحول خواهی در معاونت برنامه ریزی، عنوان کرد: تحول در حوزه برنامه ریزی منجر به تحول در نوع نگرش و برنامه ریزی دیگر معاونت ها و ساختارهای مجموعه فرمانداری و بخشداری و همچنین تحول در رویکردهای دستگاه های اجرایی می شود.

وی با تأکید بر اینکه برنامه ریزی اساسی، رکن کار یک سازمان است، افزود: برنامه ریزی است که می تواند مدیریت یک سازمان را با ارائه اطلاعات، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای درست به سمت اهداف تعیین شده ببرد و باید به ابعاد مختلف آن توجه شود.

فرماندار اصفهان بر لزوم شناسایی ظرفیت های ملی و استانی و تعیین افق آینده شهرستان برای پیشبرد بهتر امور، تأکید و تصریح کرد: نیازهای شهرستان بایستی در اسرع وقت بررسی و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت پذیرد.

گفتنی است، ذر آیینی با حضور فرماندار اصفهان، محمد احمدی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان معرفی شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =