فرماندار اصفهان: با حضور نماینده تام الاختیار ریاست محترم جمهوری در شهرستان، مسائل و مشکلات شهرستان بررسی و پیگیری خواهد شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری و هیأت دولت در سفر یک روزه به شهرستان اصفهان، بازدید از نقاط حادثه خیز، پروژه های نیمه تمام، طرح های صنعتی، گردشگری، تولیدی و نشست با مدیران و صاحب نظران برای بررسی و جمع بندی مسائل و مشکلات موجود را در دستور کار دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای سفر ریاست محترم جمهور و هیأت دولت به اصفهان، با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیأت دولت به اصفهان عنوان کرد: در بیست و پنجمین سفر استانی، رئیس محترم جمهور به استان اصفهان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نماینده تام الاختیار دولت در شهرستان اصفهان حضور می یابند و مطالبات مردم و شهرستان را بررسی خواهند کرد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به اصفهان یک رویداد است که می تواند برای شهرستان فصل جدیدی از کار و تلاش را باز کند، تأکید کرد: بایستی برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد و مطالبات و اولویت های شهرستان دستگاه به دستگاه مشخص شود.

احمدی افزود: مسائل و مشکلات شهرستان در عرصه های مختلف احصاء شده که انشاء ا… در این سفر با حضور نمایندگان دولت در شهرستان بررسی و پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری و هیأت دولت در سفر به شهرستان اصفهان، بازدید از نقاط حادثه خیز، پروژه های نیمه تمام، طرح های صنعتی، گردشگری، تولیدی و نشست با مدیران و صاحب نظران برای بررسی و جمع بندی مسائل و مشکلات موجود را در دستور کار دارد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد:  سامانه ارتباطاتی ۱۱۱ (سامد) در دو روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ و پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ آماده دریافت تمام درخواست‌های مردمی از سراسر استان اصفهان است و همشهریان می‌توانند از طریق این شماره تماس، درخواست‌های خود را با کارگزاران دولت مردمی سیزدهم در راستای پیگیری مجدانه مطرح می نماید.

احمدی افزود: نماینده تام الاختیار دولت روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه در اداره کل ثبت احوال استان حضور می یابد و پیگیر مطالبات عموم مردم شهیدپرور شهرستان اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا از حضور ریاست محترم جمهور و هیأت دولت در اصفهان در زمینه های مختلف بیشترین بهره را ببریم.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + بیست =