فرماندار اصفهان بر لزوم اصلاح تمام نقاط حادثه خیز بزرگراه خلیج فارس تأکید کرد

جلسه بررسی مسائل مربوط به تعریض و اجرای زیرگذر کوی راه حق در بزرگراه خلیج فارس و احداث باند کندروی شمالی محور قلعه شور با حضور فرماندار اصفهان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه بررسی مسائل مربوط به تعریض و اجرای زیرگذر کوی راه حق در بزرگراه خلیج فارس و احداث باند کندروی شمالی محور قلعه شور با حضور فرماندار اصفهان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

فرماندار اصفهان در این جلسه، بر لزوم تسریع در اصلاح نقاط حادثه خیز تأکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه محور قلعه شور ازجمله محورهای پرتردد شهرستان محسوب می شود و تاکنون شاهد بروز حوادث متعددی در این محور بوده ایم از این رو با برنامه ریزی های صورت گرفته، اقداماتی در دست انجام است که انشاء ا… در آینده نزدیک شاهد پیشرفت این پروژه و اصلاح آن خواهیم بود.

احمدی افزود:  برنامه ریزی ها و اقداماتی انجام شده که انشاء ا… شاهد اصلاح مسائل مربوط به تعریض و اجرای زیرگذر کوی راه حق خواهیم بود.

فرماندار اصفهان با تأکید بر ضرورت اصلاح تمام نقاط حادثه خیز بزرگراه خلیج فارس، افزود: این بزرگراه به عنوان یکی از بزرگراه های شاخص در ورودی شهر اصفهان است که بایستی زیبنده اصفهان باشد که در این راستا گام های مؤثری برداشته شده است که باید با جدیت ادامه یابد.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =