فرماندار اصفهان: بهره گیری از ظرفیت خوب خیرین و بخش خصوصی برای تکمیل و ساخت فضاهای آموزشی و ایجاد ورزشگاه ها و سالن های چند منظوره برای مدارس، از اهمیت ویژه ای برخوردار است

فرماندار اصفهان عصر روز گذشته (یکشنبه) از تعدادی از مدارس و پروژه های در دست احداث آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه ها قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان عصر روز گذشته (یکشنبه) از تعدادی از مدارس و پروژه های در دست احداث آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه ها قرار گرفت.

فرماندار اصفهان به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی طرح عمرانی نیمه تمام سالن ورزشی دهخدا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹ میلیارد ریال برای پیشرفت ۲۵ درصدی این طرح هزینه شده است که ۷۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است و انشاء ا… این طرح با مشارکت آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و بخش خصوصی به اتمام خواهد رسید و صبح ها مدارس و عصرها نیز بخش خصوصی حداکثر استفاده را از این سالن ورزشی خواهند کرد.

احمدی افزود: طرح عمرانی نیمه تمام مدرسه بانو همایونی تاکنون با هزینه ۴۲ میلیارد ریال حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس در حال ساخت و اتمام است.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح عمرانی نیمه تمام مدرسه حاج محمد طلایی تاکنون با هزینه ۹ میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز لازم است که با مشارکت آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و خیرین تکمیل خواهد شد.

فرماندار اصفهان از زمین مجاور مدرسه اکبر نوری نیز بازدید کرد و افزود: این زمین بایستی جهت برنامه ریزی و ساخت  فضای آموزشی جدید و استاندارد معرفی شود.

احمدی همچنین از مجتمع منارجنبان بازدید و بر لزوم تکمیل سرایه داری و ورزشگاه مجاور آن تأکید نمود.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت خوب خیرین و بخش خصوصی برای تکمیل و ساخت فضاهای آموزشی و ایجاد ورزشگاه ها و سالن های چند منظوره برای مدارس، از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان همچنین در جمع معلمان و دانش آموزان دبستان دخترانه تربیت حضور یافت و از دانش آموزان برتر این مدرسه در حوزه های مختلف تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان مهمترین سرمایه های کشور هستند و آینده کشور در دست آنان است، از این رو در مدرسه بایستی شاداب، فعال، کاری و مثبت باشند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 12 =