در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی شهرک شهید کشوری افتتاح شد

فرماندار اصفهان گفت: اانشاء ا… قطار خدمت به مردم در دولت سیزدهم در این شهرک پر افتخار با سرعت مسیر خود را طی کند و شاهد رفع مشکلات بیشتر این شهرک باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و خدمت رسانی بیشتر به ساکنین شهرک شهید کشوری و مردم شرق اصفهان، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی شهرک شهید کشوری با مشارکت شرکت عمران شهرک و شبکه بهداشت شماره ۲، با اعتبار ۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۰۰ متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این آیین، ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر پیروزی بزرگ و از افتخارات کشور است و بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: با افتتاح پایگاه اورژانس در شهرک شهید کشوری یکی از آرزوهای دیگر ما تحقق یافت و افرادی که پیگیر مسائل این شهرک شدند، شایسته تقدیرند.

احمدی افزود: با پیگیری مجدانه استاندار محترم جناب آقای دکتر مرتضوی و دیگر مسئولین استان و شهرستان بسیاری از مشکلات اساسی شهرک شهید کشوری مرتفع گردید و انشاء ا… در آینده نزدیک، شاهد پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر و بهتر این شهرک باشیم.

وی تأکید کرد: دستگاه هایی که نسبت به این شهرک وظیفه دارند بایستی با مردم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و به وظایف خود در این شهرک به خوبی عمل کنند و ما نیز با جدیت پیگیر مطالبات مردم هستیم.

فرماندار اصفهان گفت: اانشاء ا… قطار خدمت به مردم در دولت سیزدهم در این شهرک پر افتخار با سرعت مسیر خود را طی کند و شاهد رفع مشکلات بیشتر این شهرک باشیم.

احمدی افزود: پایگاه اورژانس مستقر در شهرک شهید کشوری علاوه بر ساکنین شهرک، به مناطق اطراف این شهرک نیز خدمات رسانی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مشارکت و همراهی مردم و روحیه جهادی و خدمت مسئولین باعث پیشرفت بیشتر این شهرک در عرصه های مختلف می شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =