فرماندار اصفهان: دیدار با خانواده های معزز شهدا مایه آرامش است

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ما از صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران روحیه می گیریم از این رو تکریم، سپاسگزاری و دیدار با این عزیزان موجب آرامش است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب گذشته با حضور در منزل شهید فرهنگی علی نوری، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، از نزدیک با خانواده معزز این شهید عالیقدر دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در این دیدار، خاطرنشان کرد: امروزه امنیت، اقتدار و صلابت کشور ما مرهون خون پاک شهدای عالیقدر است که بایستی با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و تداوم راه آنان بکوشیم.

احمدی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان زینت و ولی‌نعمتان جامعه ما هستند و همه ما به وجود این افراد افتخار و مباهات می‌کنیم.

وی افزود: ما از صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران روحیه می گیریم از این رو تکریم، سپاسگزاری و دیدار با این عزیزان موجب آرامش است.

گفتنی است، شهید علی نوری پدر سرکار خانم نوری از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان است که در سال ۶۱ در منطقه دار خویین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =