فرماندار اصفهان : نانوایهایی که نان با کیفیت عرضه میکنند باید مورد تشویق قرار گیرند و با تخلفات احتمالی در این خصوص نیز برخورد شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ساماندهی نانوایی های شهرستان، اظهار داشت: نانوایان قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه هستند که باید از زحمات آن دسته از نانوایانی که نان باکیفیت تحویل مردم می دهند تقدیر و آنها را مورد تشویق قرار دهیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ساماندهی نانوایی های شهرستان، تأکید کرد: نانوایان قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه هستند که باید از زحمات آن دسته از نانوایانی که نان باکیفیت تحویل مردم می دهند تقدیر و آنها را مورد تشویق قرار دهیم.
وی بر لزوم تشکیل شبکه مردمی و رصد عملکرد همه نانوایی ها تأکید کرد و افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام نماییم که نانوایانی که بدون هیچگونه تخلفی نان عرضه می کنند را مورد تشویق قرار داده و میزان رضایتمندی شهروندان را به آنها اطلاع دهیم.
احمدی با تاکید بر لزوم نظم بخشی در حوزه آرد و نان ، گفت : انجام هماهنگی های لازم ، نظارت قوی و مستمر ،اجرای مقررات از جمله مواردی است که برای نظم بخشی در این زمینه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
فرماندار اصفهان افزود: شبکه مردمی را بایستی به گونه ای تقویت کنیم تا در شناسایی نانوایی هایی که نان با کیفیت عرضه می کنند به ما کمک کنند و بتوانیم به راحتی در جریان وضعیت نانوایی ها قرار بگیریم.
احمدی تصریح کرد: عملیاتی باید انجام دهیم که مستمر، کم هزینه و زود بازده باشد و در این خصوص باید برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.
فرماندار اصفهان افزود: رصد نانوایی ها بایستی با جدیت بیشتری انجام شود و با همکاری بین بخشی تخلفات احتمالی موجود نظیر کم فروشی و گرانفروشی در اسرع وقت رسیدگی و برخورد شود.
احمدی پیرامون روستاها نیز گفت: دهیاران متولی و مسئول رصد عملکرد نانوایی ها در روستاها هستند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی شهادت جانسوز سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسداران ایران اسلامی در سوریه و تعدادی از همرزمان ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =