فرماندار اصفهان: کمبود آب و آلودگی هوا معضلات مهم اصفهان است

فرماندار اصفهان در نشست مدیران و صاحب نظران شهرستان با نماینده رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ارائه پیشنهادات به ایشان اظهار داشـت: امیدواریم وزیر میراث فرهنگی به عنوان نماینده ریاست جمهور و وزیر ارزشمند و انقلابی در جلسه امشب و هم هیات دولت تلاش کنند و دفاع درست و کاملی از شهرستان و نیازمندی‌های آن داشته باشند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ،محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست مدیران و صاحب نظران شهرستان با نماینده رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ارائه پیشنهادات به ایشان اظهار داشـت: امیدواریم وزیر میراث فرهنگی به عنوان نماینده ریاست جمهور و وزیر ارزشمند و انقلابی در جلسه امشب و هم هیات دولت تلاش کنند و دفاع درست و کاملی از شهرستان و نیازمندی‌های آن داشته باشند.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان مهد علم و فرهنگ و هنر و ایثار و شهادت است ، افزود : مردم اصفهان همیشه در تمامی صحنه های کشور بویژه در دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده و همچنان پای ارزشها و اهداف والای انقلاب ایستاده اند .
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف کاملا آشکار و مشخص است. افزود:نیروی انسانی کارآمد و خوب از جمله ظرفیت‌های خوب اصفهان است که میتوان از آن برای توسعه شهرستان و کشور بهره برد.
احمدی با اشاره به چالش‌های اصفهان ،گفت: اگر از ظرفیت‌های اصفهان بهره‌گیری شود، بخشی از این مشکلات قابل حل است و بخشی از مشکلات هم به دلیل ضعف مدیریت در حوزه‌های مختلف روی هم انباشته شده که از مهم‌ترین مشکلات مسئله آب است که امیدواریم رئیس‌جمهور محترم و هیات دولت با تدبیر آن را حل کنند تا شاهد رفع گرفتاری مردم استان و شهرستان در حوزه آب باشیم .
فرماندار اصفهان تصریح کرد:مسئله آلودگی هوا که کلان‌شهر اصفهان و دیگر شهرها با آن روبرو است، از دیگر مشکلات است که متاسفانه روزهای پاک و سالم کمتری نسبت به سایر شهرها داریم.
احمدی مشکل فرونشست زمین و همچنین فرسودگی حمل و نقل عمومی کلانشهر اصفهان و سایر شهرها و روستاهای شهرستان را از دیگر مشکلات شهرستان برشمرد و خواستار توجه ویژه دولت به این موضوعات شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =