مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده: حضرت معصومه (س) دختری ممتاز در خاندان عصمت و طهارت و پرورش یافته مکتب ائمه اطهار علیهم السلام است

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با حضور در محل کار دختران شاغل در فرمانداری، ضمن تبریک دهه کرامت؛ میلاد باسعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه(س) با اهدای لوح تقدیر و شاخه ای گل از زحمات و تلاش های آنان قدردانی نمود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، خانم صمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با حضور در محل کار دختران شاغل در فرمانداری، ضمن تبریک دهه کرامت؛ میلاد باسعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه(س) با اهدای لوح تقدیر و شاخه ای گل از زحمات و تلاش های آنان قدردانی نمود.
مشاور فرماندار در امور بانوان حضرت معصومه(س) را پرورش یافته مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و نمونه ای پسندیده از طهارت و پاکی دانست و افزود: مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اول ذی القعده روز تولد حضرت فاطمه معصومه(س) به نام روز ملی دختران نامگذاری گردیده است تا بتواند منشا ارزشمندی برای توجه، تفکر، تصمیم سازی و اقدامات پرخیر و برکت برای این بخش مهم و سرنوشت ساز از جامعه ما باشد.
خانم صمدی با اشاره به این که حضرت فاطمه معصومه(س) دختری است که در خاندان پیامبر لقب کریمه اهل بیت را به خود اختصاص داده و امام رضا(ع) و امام صادق(ع) زیارت کنندگان آن حضرت را وعده به بهشت داده اند افزود: اکنون وظیفه دختران مسلمان ایرانی است که ضمن مطالعه شخصیت آن بانوی بزرگوار با الگو برداری از کریمه اهل بیت(س) آینه تمام نمای عفاف ، تقوا و حیا باشند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با خانواده معزز شهیدان عالیقدر قربانی پور دیدار و گفتگو کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =