نشست مشاور فرماندار در امور بانوان با جمعی از دانشجویان

با هدف بررسی راهکارها و پیشنهادات دانشجویان در خصوص ارتقای کرامت بانوان در خانواده و اجتماع و بررسی راهکارهای توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، نشست مشاور فرماندار در امور بانوان با جمعی از دانشجویان نخبه در محل سالن سردار شهید جعفرزاده این فرمانداری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لصفهان ؛ با هدف بررسی راهکارها و پیشنهادات دانشجویان در خصوص ارتقای کرامت بانوان در خانواده و اجتماع و بررسی راهکارهای توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، نشست مشاور فرماندار در امور بانوان با جمعی از دانشجویان نخبه در محل سالن سردار شهید جعفرزاده این فرمانداری برگزار گردید.
در این نشست خانم صمدی با اشاره به نقش مهم و کلیدی بانوان در خانواده، زن را مهم ترین رکن و ستون خانواده برشمرد چرا که تربیت فرزندان و به نوعی تربیت جامعه بر دوش زنان است.
وی تحکیم بنیان خانواده، ازدواج، جمعیت، آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب، کارآفرینی، سلامت بانوان و … را از جمله مهم ترین مباحث حوزه زنان و خانواده دانست که امور بانوان فرمانداری در الویت و برنامه های کاری خود قرار داده است.
مشاور فرماندار در امور بانوان با اشاره به این که طلاب و دانشجویان از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند، از برگزاری نشستی با طلاب خبر داد و خواهان ورود دانشجویان نخبه به عرصه کار علمی و اقناعی برای بانوان و همکاری نزدیک و تناتنگ با امور بانوان فرمانداری شد.
در ادامه دانشجویان حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاههای خود پیرامون مباحث مهم بانوان و خانواده پرداختند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با خانواده معزز شهیدان عالیقدر قربانی پور دیدار و گفتگو کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =