نشست مشاور فرماندار در امور بانوان با جمعی از بانوان فعال و صاحب نظر شهر بهارستان

نشست مشاور فرماندار در امور بانوان با جمعی از بانوان فعال و صاحب نظر شهر بهارستان با هدف بررسی ظرفیت ها، توانمندیها، مسایل و مشکلات بانوان و خانواده برگزار گردید

 

نشست مشاور فرماندار در امور بانوان با جمعی از بانوان فعال و صاحب نظر شهر بهارستان با هدف بررسی ظرفیت ها، توانمندیها، مسایل و مشکلات بانوان و خانواده برگزار گردید.
در این نشست خانم صمدی با اشاره به لزوم شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های بانوان بر اهمیت تعامل و ارتباط بانوان فعال و صاحب نظر در عرصه های فرهنگی به ویژه فعالان حوزه بانوان و خانواده تاکید نمود و افزود: ما باید به نقش موثر بانوان در پیشرفت و تعالی جامعه و رفع مسایل و مشکلات مربوط توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که زن مهم ترین رکن و ستون خانواده بوده و به عنوان هسته اولیه نقش اساسی را در خانواده ایفا می نماید و تربیت فرزندان و به نوعی تربیت جامعه بر دوش زنان است. از سوی دیگر ما نمی توانیم به دنبال داشتن یک جامعه متعالی باشیم ولی نسبت به پیشرفت و تعالی زنان جامعه بی تفاوت باشیم. فراهم نمودن بستر لازم در راستای حفظ جایگاه و استحکام نهاد خانواده و حرکت آن در مسیر صحیح و درست از اهمیت بسیاری برخوردار است.
مشاور فرماندار با تاکید بر اهمیت ایجاد هماهنگی و هم افزایی در انجام فعالیت های فرهنگی، فعالیت در این حوزه را زمانی موفق و اثربخش دانست که شاهد تعامل نزدیک و تنگاتنگ دستگاهها، نهادها، مجموعه های اثرگذار، فعالان حوزه فرهنگی و مردم باشیم. ایشان خواهان ارتباط و تعامل هر چه بیشتر بانوان فعال و صاحبنظر بهارستان با امور بانوان فرمانداری شد.
در ادامه حاضرین به بیان ظرفیت ها و توانمندی ها، معرفی اماکن و نهادهای فرهنگی فعال و مشکلات و مسایل مرتبط پرداختند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با خانواده معزز شهیدان عالیقدر قربانی پور دیدار و گفتگو کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =