پیام فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام شیعیان و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز ششمین امام شیعیان و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز ششمین امام شیعیان و رئیس مذهب تشیع حضرتامام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۵ شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) است .
بزرگ شخصیتی که با تلاش های بی وقفه خود بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزانی شد در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی و سرانجام به دست خلیفه ستمگر عباسی به شهادت رسید و جهان اسلام را در مصیبت خود داغدار کرد .
اینجانب شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) و تمامی مسلمین جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است همواره پیرو و رهرو واقعی مکتب جعفری باشیم.
محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =