پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته محیط زیست را به همه تلاشگران و حامیان محیط زیست شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته محیط زیست را به همه تلاشگران و حامیان محیط زیست شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 

دین مبین اسلام همواره به محیط زیست به مثابه ظرف حیات و تکامل انسان اهمیت داده و برای مسئولیت انسان در برابر محیط زیست اهمیت بسیاری قائل شده و طبیعت را امانت خداوند در دست انسان می داند. محیط زیستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی و تخریب، امروز به آرزویی دست نیافتنی برای بشر مبدل شده و تمامی دولت ها و ملت ها را به تلاشی جهانی برای حفظ آن واداشته است.

امروزه آلودگی منابع آبی و خاک، تولید زباله، نابودی جنگل‌ها و انباشتن فضا از گازهای گلخانه ای، جملگی خطرات روزافزونی هستند که براثر بهره برداری بی رویه انسان از منابع طبیعی و محیط زیست پدید آمده و زمین را در آستانه اضمحلال قرار داده است.

محیط زیست سالم و پاک، پایه واساس حیات انسان بر روی کره خاکی است و هفته محیط زیست فرصتی است برای پاسداشت هر چه بیش‌تر این مفهوم زیبا که تحقق این مهم مستلزم عزم جدی مردم و مسئولین است.

این‌جانب فرارسیدن هفته محیط زیست را به همه‌ی تلاش‌گران و حامیان محیط زیست شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است در پرتو الطاف الهی و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العضمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، در راستای تحقق اهداف زیست محیطی شهرستان بیش از پیش گام بردارید.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =