بازدید سرزده فرماندار اصفهان از بیمارستان دکتر غرضی اصفهان

فرماندار اصفهان عنوان کرد: گفتگو با بیماران و همراهان آنآن، بررسی سیستم نوبت دهی بیمارستان، مدت زمان انتظار بیماران برای نوبت گیری و مدت زمان انتظار آنها برای مراجعه به پزشکان و همچنین بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، درمانگاه و دندان پزشکی، ازجمله برنامه هایی بود که در این بازدید، صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در بازدید سرزده از بخش های مختلف بیمارستان دکتر غرضی اصفهان، با بیان اینکه بازدیدهای میدانی در نوع ارزیابی مدیران بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: با توجه به بازدید صورت گرفته از بیمارستان دکتر غرضی، ما باید کمک کنیم تا مشکلات موجود در خصوص تأمین اجتماعی، مجموعه بیمارستان و همچنین نارضایتی احتمالی بیماران مرتفع گردد.

فرماندار اصفهان ارائه خدمات بیمارستانی در بیمارستان دکتر غرضی را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: در اکثر بخش های این بیمارستان، بیماران و همراهان آنان از ارائه خدمات ابراز رضایت کردند و دیگر بخش ها نیز نیازمند توجه ویژه است.

احمدی افزود: توجه به تعداد کادر پزشکی بالاخص در بخش های آزمایشگاهی و رادیولوژی در این بیمارستان، از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه پرسنل بیمارستان ها مجاهدینی هستند که برای احیای بیماران و سلامت آنها تلاش می کنند، اظهار داشت: اهتمام ویژه کادر بیمارستان دکتر غرضی به رفع مشکلات بیماران و اذعان بیماران و همراهان آنها بر این امر، شایسته تقدیر است.

فرماندار اصفهان افزود: کمبودهایی نیز در این بیمارستان مشهود است که مسئولین بیمارستان درصدد رفع آنها هستند تا سطح رضایتمندی مراجعین به این بیمارستان که بیش از ۹۵ درصد از آنها بیمه شدگان یا بازنشستگان تأمین اجتماعی هستند، افزایش یابد.

احمدی خاطرنشان کرد: ما در فرمانداری به عنوان نماینده دولت در شهرستان موظف به هم افزایی و ارائه خدمت بهتر به مردم هستیم و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: گفتگو با بیماران و همراهان آنآن، بررسی سیستم نوبت دهی بیمارستان، مدت زمان انتظار بیماران برای نوبت گیری و مدت زمان انتظار آنها برای مراجعه به پزشکان و همچنین بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، درمانگاه و دندان پزشکی، ازجمله برنامه هایی بود که در این بازدید، صورت پذیرفت.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =