ملاقات عمومی فرماندار اصفهان با ساکنین مناطق ۸ و ۱۲ شهر اصفهان

فرماندار اصفهان عنوان کرد: فرماندار به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط هر هفته با حضور در مناطق شهری و روستایی شهرستان پاسخگوی درخواست های مردم هستند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در مسجد قبا واقع در محله ملک شهر اصفهان با جمع کثیری از ساکنین مناطق ۸ و ۱۲ شهر اصفهان به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

در این ملاقات که با حضور شهرداران مناطق ۸ و ۱۲ اصفهان، تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی که مردم بیشترین درخواست ها را از آنها داشتند و همچنین مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار گردید، بالغ بر ۲۵۰ نفر از ساکنین مناطق ۸ و ۱۲ شهر اصفهان با مراجعه حضوری به مسجد قبا، درخواست های خود را مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

فرماندار اصفهان در حاشیه ملاقات با مردم، اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم توجه به مردم، از جنس مردم بودن و با مردم ارتباط داشتن است.

وی با اشاره به ملاقات هفتگی فرماندار با مردم، افزود: فرماندار به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط هر هفته با حضور در مناطق شهری و روستایی شهرستان پاسخگوی درخواست های مردم هستند.

احمدی  با بیان اینکه دولت سیزدهم اراده حل مشکلات مردم را دارد، عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم توجه به ظرفیت های داخلی و مردمی بودن است و تلاش دارد بدون واسطه مشکلات مردم را مشاهده، بررسی و در راستای رفع آنها اقدام نماید.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =