بازدید سرزده فرماندار اصفهان از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع)

به مناسبت فرارسیدن خجسته ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع) (سوانح و سوختگی)، ضمن بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف این بیمارستان و اهدای شاخه گل به پرسنل و کادر درمان فداکار، از خدمات بی شائبه ایشان تقدیر و تشکر نمود

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت فرارسیدن خجسته ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع) (سوانح و سوختگی)، ضمن بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف این بیمارستان و اهدای شاخه گل به پرسنل و کادر درمان ، از خدمات بی شائبه ایشان تقدیر و تشکر نمود.
فرماندار اصفهان در ملاقات با بیماران، از نحوه دریافت خدمات اطلاع یافت و با اهدای شاخه های گل و تبریک این روز فرخنده، برای آنان آرزوی سلامتی نمود.
وی همچنین با حضور در واحدهای تصویربرداری و درمانگاه، در خصوص مسائل و نیازهای این بیمارستان با مدیریت بیمارستان گفتگو و تبادل نظر کرد.
احمدی از عملکرد و خدمات ارائه شده در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ابراز خرسندی کرد و گفت: با تمام توان در راستای رفع مسائل موجود همکاری و مساعدت خواهیم کرد.
فرماندار اصفهان تأکید کرد: ظرفیت های خوبی در این بیمارستان بلااستفاده مانده است که دستگاه های ذی ربط باید در راستای فعال نمودن آنها اقدام نمایند.

گفتنی است از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اصفهان ، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی اورژانس این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =