در آیینی با حضور فرماندار اصفهان ، محمد حسن احمدی بعنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شد

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان ، محمد حسن احمدی بعنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، با بیان اینکه انتصابات در دولت سیزدهم براساس شایسته سالاری و توانمندی است، اظهار داشت: با توجه به تجربیات مدیر جدید جهاد کشاورزی، انشاء ا… مدیر جدید در راستای ایجاد تحول در زمینه کشاورزی در شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه اشتغال در بخش کشاورزی به عنوان یکی از موضوعات مهم در شهرستان اصفهان است، افزود: باتوجه به کاهش بارش ها و کم آبی موجود، بخش کشاورزی نیازمند تحولات مهمی است؛ چراکه کم آبی نباید باعث توقف تولید محصولات کشاورزی شود بلکه باید منجر به تحول در بخش کشاورزی گردد.
احمدی تصریح کرد: تحول در بخش کشاورزی مستلزم به کارگیری افراد توانمند و کارآمد و داشتن برنامه ای دقیق و زمان بندی شده و همچنین همکاری و همراهی دیگر مسئولین و دستگاه های اجرایی شهرستان و همیاری و توجه ویژه کشاورزان عزیز و سختکوش است.
وی ابراز امیدواری کرد: انشاء ا… با همکاری و هم افزایی بین بخشی شاهد موفقیت ها و پیشرفت هایی در بخش کشاورزی و دامپروری و تولیدات مختلف این بخش باشیم.
فرماندار اصفهان مسئله آرد و نان را از دیگر موضوعات مهم شهرستان برشمرد و تأکید کرد: حدود ۱۶۰۰ واحد نانوایی در شهرستان اصفهان فعالیت می کنند که توجه، تقویت فعالیت ها، ارتقاء کیفیت نان و استانداردسازی آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است و بایستی مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان با هماهنگی بین بخشی و نانوایان به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
احمدی افزود: در شرایط کنونی، ما باید به نیازهای دامداران، مرغداران و کشاورزان توجه ویژه ای داشته باشیم و هم افزایی بین همه مجموعه ها باعث ارتقاء کیفیت و افزایش تولید خواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم توجه به حفظ کاربری اراضی کشاورزی شهرستان، گفت: حفظ کاربری اراضی کشاورزی مستلزم حذف زمینه های تغییر اراضی کشاورزی با توجه به کشاورزی، نیازهای کشاورزان و نظارت جدی در این خصوص است که همکاری و همراهی دهیاران، مردم و نظارت قوی تر مسئولین جهاد کشاورزی را می طلبد.
فرماندار اصفهان افزود: حفظ کاربری اراضی کشاورزی به معنی معطل کردن یا بی بهره شدن این اراضی نیست بلکه باید زمینه را به گونه ای فراهم سازیم که انجام کشاورزی و تولیدات کشاورزی در این اراضی مقدور باشد و این مهم مستلزم اراده قوی و برنامه مشخص و دقیق است.
گفتنی است، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، از زحمات همتعلی انصاری تقدیر و محمدحسن احمدی به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان معرفی شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =