فرماندار اصفهان: کمک خیرین در ایجاد، تجهیز و تکمیل مراکز جامع سلامت بسیار حائز اهمیت است

مرکز خدمات جامع سلامت سپاهان‌شهر تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو اصفهان در زمینی به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع و در چهار طبقه به متراژ ۳۹۵۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت سپاهان شهر، اظهار داشت: مرکز جامع سلامت سپاهان شهر در یک مکان استیجاری با زیربنای محدودی به ساکنین سپاهان شهر ارائه خدمت می کرد که نیاز داشت توسعه یابد.

فرماندار اصفهان افزود: مرکز فعلی ۲۰ برابر مساحت و زیربنای محل قبلی است که با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

احمدی عنوان کرد: در مرکز جامع سلامت سپاهان شهر خدمات خوبی در زمینه های آموزش، درمان و حتی دندان پزشکی به شهروندان ارائه می گردد ولی بخش هایی از این مرکز به طور کامل تجهیز نشده که انشاء ا… اعتبارات لازم در نظر گرفته خواهد شد.

وی مرکز جامع سلامت سپاهان شهر را به عنوان یکی از مراکز نمونه شهرستان و یا حتی استان برشمرد و گفت: این مرکز به دلیل زیربنا و سطح خدماتی که به شهروندان ارائه می نماید به عنوان یکی از مراکز جامع سلامت در سطح شهرستان و یا حتی استان تلقی می شود و سپاهان شهر با تراکم بالای جمعیت نیازمند چنین مرکزی بود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه از مصادیق خدمات دولت در حوزه سلامت، مرکز جامع سلامت سپاهان شهر است، تصریح کرد: دولت سیزدهم نسبت به سلامت و بهداشت مردم اهتمام ویژه ای دارد و اعتبارات خوبی را در این زمینه پیش بینی کرده است.

احمدی افزود: اگر امروز مرکز جامع سلامت سپاهان شهر افتتاح می شود، قطعا تجهیز، نگهداری و اداره این مرکز مستلزم هزینه هایی است که دولت اعتبارات آن را پیش بینی کرده است و انشاء ا… رضایت ساکنین این منطقه را به همراه داشته باشد.

وی کمک خیرین را در ایجاد، تجهیز و تکمیل مراکز جامع سلامت حائز اهمیت دانست و گفت: کمک خیرین می تواند در تکمیل مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت در روستاها و همچنین پیشرفت امور در حوزه سلامت و بهداشت بسیار مؤثر باشد.

فرماندار اصفهان به کمک خیرین در ایجاد مرکز جامع سلامت سپاهان شهر نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم شاهد همکاری ویژه خیرین در تجهیز و تکمیل این مرکز باشیم تا بتواند خدمات جامعی را به شهروندان این منطقه ارائه نماید.

احمدی اذعان داشت: باتوجه به ظرفیت خوب سالن های این مرکز، بعضی از برنامه های عمومی مربوط به کلانشهر اصفهان و یا حتی شهرستان را می توانیم در این مکان اجرا کنیم.

گفتنی استلازم به ذکر است در این پروژه، خانواده محترم حاج آقا رضا زائری و ورثه محترم مرحومه بانو عصمت شرکت، بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این امر خیر اختصاص دادند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =