پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندر کاران عرصه مدیریت شهری و روستایی شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندر کاران عرصه مدیریت شهری و روستایی شهرستان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی هستند که با ساختار خدماتی و اجرایی خود و به عنوان بازوان اجرایی شوراهای اسلامی فرصت مغتنمی را برای توسعه، آبادانی، ارتقای سرمایه اجتماعی و امیدبخشی در جامعه فراهم کرده اند. ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی، یکی از مهمترین سیاستگذاری های سیستم مدیریتی کشور است، چراکه امروزه شهرها و روستاها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیت ها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند. باید دانست در کنار عزم و اراده جدی شهرداران و دهیاران؛ راهگشای توسعه پویا برنامه ریزی علمی و دقیق و مشارکت همه جانبه مردم خواهد بود.

لذا نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاش های خالصانه خادمین بخش مدیریت شهری و روستایی به شمار می رود.

اینجانب، فرارسیدن این روز بزرگ را به همه دست اندرکاران عرصه مدیریت شهری و روستایی شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، امید است، همواره در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العضمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش شهرها و روستاهای شهرستان در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و عمرانی باشیم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =