فرماندار اصفهان از اختصاص مجموعا ۱۷۱ میلیارد تومان به شهرستان اصفهان خبر داد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: امسال، مجموعا ۱۷۱ میلیارد تومان به شهرستان اصفهان تخصیص یافته که این بیانگر رشد حدود ۳ درصدی اعتبارات شهرستان در سال جاری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که به منظور بررسی و تصویب پروژه های پیشنهادی و تعیین اعتبارات مورد نیاز دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۱ برگزار شد، به حجم بالای تقاضا و درخواست دستگاه ها و منابع مالی محدود، اشاره و خاطرنشان کرد: حجم تقاضا و درخواست های دستگاه های اجرایی شهرستان برای پیش بینی اعتبارات در مواردی چند برابر بیشتر بود که امری کاملا منطقی است، اما تخصیص اعتبارات باتوجه به منابع موجود و شرایط حاکم بر کشور بوده است.

فرماندار اصفهان از افزایش بیشتر اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال، مجموعا ۱۷۱ میلیارد تومان به شهرستان اصفهان تخصیص یافته که این بیانگر رشد حدود ۳ درصدی اعتبارات شهرستان در سال جاری است.

احمدی افزود: امسال، این میزان اعتبار (۱۷۱ میلیارد تومان) برای بیش از ۲۰۰ پروژه تعریف شده که بیشترین میزان اعتبار به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تخصیص ۱۸۰۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به شهرستان اصفهان، افزود: این میزان اعتبار (۱۸۰۰ میلیارد تومان) هرچند پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست، اما نسبت به اعتبارات سالیانه استان و شهرستان رقم خوبی است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه همه ساله در قانون بودجه، الزاماتی لحاظ می گردد، اظهار داشت: براساس این الزامات، محدودیت هایی جهت تقسیم و توزیع بودجه وجود دارد که این فرآیند با همکاری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی و باتوجه به محدودیت های مختلف، منابع موجود و انتظارات و تقاضاهای متعدد پیگیری و محقق خواهد شد.

احمدی افزود: ما از مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و صنایع غافل هستیم در حالی که اعتبارات دولتی صرفا در این خصوص کافی نیست و نیازمند پیگیری جدی تری است.

وی تأکید کرد: براساس قانون، املاک و ساختمان های مازاد در شهرستان بایستی شناسایی و جهت تغییرکاربری و یا فروش،  معرفی و هزینه آنها برای رفع مشکلات موجود استان و شهرستان بازگردانده شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: مدیران باتوجه به قانون بودجه و الحاقات آن، در پیشبرد پروژه ها بایستی از منابع ملی، ملی-استانی،  منابع محلی و مشارکت مردم، جلب و جذب سرمایه گذاران و توانمندی های بخش خصوصی، استفاده کنند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =