فرماندار اصفهان : باید به اصل مسائل آموزش و پرورش به طور خاص بپردازیم

فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که به طور مجزا در نواحی ۳ و ۴ آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد، تأکید کرد: ما باید به اصل مسائل آموزش و پرورش به طور خاص بپردازیم و در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که به طور مجزا در نواحی ۳ و ۴ آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد، تأکید کرد: ما باید به اصل مسائل آموزش و پرورش به طور خاص بپردازیم و در جهت رفع آنها تلاش کنیم.
فرماندار اصفهان افزود: در جلسات ناحیه ای شورای آموزش و پرورش ظرفیت های ناحیه ای نیز دعوت شوند تا بتوانیم مسائل را به طور کاربردی مرتفع سازیم.
احمدی تصریح کرد: ظرفیت های خوبی در عرصه های مختلف من جمله آموزشی و ورزشی، در شهر بهارستان وجود دارد که باید برنامه ریزی لازم جهت استفاده بهینه از آنها صورت پذیرد.
وی با تأکید بر اهمیت واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان، عنوان کرد: باتوجه به حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جدید، با همکاری دستگاه های ذی ربط، ارزیابی دقیق و درستی از نحوه واکسیناسیون در نواحی ششگانه آموزش و پرورش انجام و تزریق دز چهارم واکسن معلمان مورد تأکید و توجه ویژه قرار گیرد.
فرماندار اصفهان افزود: اول مهرماه اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان به مدارس ابلاغ و در این خصوص تبلیغ و اطلاع رسانی شود.
احمدی بر لزوم ارائه طرح عملیاتی ویژه عفاف و حجاب توسط ناحیه ۳ آموزش و پرورش نیز تأکید کرد و گفت:این طرح بایستی به گونه ای باشد که اول مهر امسال در حوزه عفاف و حجاب نسبت به سال گذشته متفاوت آغاز شود؛ چراکه آموزش و پرورش می تواند آغازگر این حرکت باشد.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «همه نسبت به آموزش و پرورش مسئولیت دارند»، خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوبی است که بایستی به بهترین نحو از آن استفاده شود و تمامی ظرفیت های محلی و منطقه ای نیز به آن کمک کنند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مسائل اجتماعی در نواحی ششگانه آموزش و پرورش متفاوت است، اظهار داشت: معضل حاشیه نشینی بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد و آموزش و پرورش با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی در این خصوص برنامه ریزی نماید که چگونه می توان آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی را کاهش داد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =