فرماندار اصفهان بر لزوم تعامل و هم افزایی کشاورزان و شرکتهای دانش بنیان در راستای توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد

فرماندار اصفهان در کارگاه آموزشی کشاورزی هوشمندانه که با حضور جمعی ازمدیران شرکتهای دانش بنیان و کشاورزان شهرستان برگزار شد،گفت : متاسفانه با وجود کمبود منابع آب، هنوز شاهد کشاورزی سنتی و عدم آموزشهای لازم برای کشاورزان برای استفاده بهینه از آب و خاک کشاورزی هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ،محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در کارگاه آموزشی کشاورزی هوشمندانه که با حضور جمعی ازمدیران شرکتهای دانش بنیان و کشاورزان شهرستان برگزار شد، با اشاره به خشکسالیهای اخیر و کمبود منابع آب،گفت : متاسفانه با وجود کمبود منابع آب، هنوز شاهد کشاورزی سنتی و عدم آموزشهای لازم برای کشاورزان برای استفاده بهینه از آب و خاک کشاورزی هستیم.
وی افزود : هنوز بدلیل حاکم بودن اصطلاحات و روشهای سنتی و عدم آگاهی کشاورزان از روشهای نوین ، از بهره وری پایینی در بخش کشاورزی مواجه هستیم و از سویی دیگر ادامه این روند موجب تخریب زمینهای کشاورزی و تشدید کمبود آب میشود.
احمدی با انتقاد از عدم بهره برداری و استفاده بهینه از تحقیقات مراکز علمی و شرکتهای دانش بنیان در بخشهای مختلف تولیدی بویژه کشاورزی ، خاطر نشان ساخت:تعامل و هم افزایی کشاورزان و شرکتهای دانش بنیان میتواند موجب توسعه و افزایش بهره وری و همچنین حفظ منابع آب و خاک کشاورزی شود.
فرماندار اصفهان بخش کشاورزی را نیازمند یک تحول بنیادی و اساسی در اجرای شیوه های نوین دانست و از مدیران جهاد کشاورزی خواست با استمرار اینگونه کارگاههای آموزشی زمینه توسعه کشاورزی شهرستان را فراهم کنند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: نظارت بر توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای باشد که این اقلام واقعا به دست مصرف کننده برسد.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و سال نو و بهار قرآن را به ایشان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن پانزدهم رمضان سالروز میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۷ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + ده =