فرماندار اصفهان : عمل به انتظارات رهبری مهمترین نقشه راه مدیران است

احمدی فرماندار اصفهان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در شهرستان با تأکید بر توجه ویژه به برگزاری هرچه با شکوه تر گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تعمیق ارتباط دوسویه مردم و مسئولان و اطلاع رسانی از مجموعه خدمات دولت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در شهرستان با تأکید بر توجه ویژه به برگزاری هرچه با شکوه تر گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تعمیق ارتباط دوسویه مردم و مسئولان و اطلاع رسانی از مجموعه خدمات دولت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
احمدی با اشاره به مدت زمان کوتاه دولت انقلابی و مردمی شهید رجایی افزود : مردمی و انقلابی بودن شهیدان رجایی و باهنر موجب ماندگاری نام و یاد این شهیدان والامقام است .
فرماندار اصفهان فرمایشات وانتظارات مقام معظم رهبری در مورد دولتها را نقشه راه مدیران عنوان نمود و توجه به انتظارات رهبری و عملی نمودن فرمایشات ایشان که همانا مسیرتحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی است را مهمترین وظیفه دولتمردان و مسئولان دانست.
فرماندار اصفهان ضمن تاکید بر هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان با ستاد بزرگداشت هفته دولت در تدوین برنامه و اقدامات هفته دولت، خاطرنشان ساخت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند ضمن معرفی پروژه های قابل افتتاح و به بیان اقدامات و خدمات صورت گرفته در طول سال بپردازند.
احمدی با اشاره به عناوین شعار روزهای هفته دولت ، از مدیران خواست با استفاده از روشهای هنرمندانه و خلاقانه ، ضمن قدردانی از همراهی های مردم با دولت مردمی و انقلابی، به سند تحول دولت مردمی توجه کرد و با همراهی مردم و توجه ویژه به مردم برای تحقق اهداف دولت ،اهتمام داشته باشند.
گفتنی است از ۲ الی ۸ شهریور که همزمان با سالروز ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر می باشد بعنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

مطالب مشابه

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =