پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را به تمامی شیعیان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (ع) را به تمامی شیعیان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمد علیهم السلام فرا می رسد و با آمدنش همه جا سیاهپوش شده و غمی جانکاه بر دل ها سنگینی می کند.

محرم، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگترین حماسه و جانسوزترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سرور و سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خویش در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی را به همه شیعیان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت. اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته پیام کربلاست.

اینجانب، فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به تمامی شیعیان و آزادگان جهان بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی بالاخص نیروهای ارتشی مستقر در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مدیران نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس داشته اند که شایسته تقدیر است و این مهم بایستی بیش از پیش تقویت و به آن پرداخته شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =