بازدید مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده از چند مرکز کارآفرینی و فرهنگی شهر اصفهان

خانم صمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با هدف بررسی ظرفیت ها، توانمندی ها، نیز شناسایی و بررسی مسایل و مشکلات بانوان از چند مرکز کارآفرینی و فرهنگی بانوان در شهر اصفهان بازدید کرد.

 

خانم صمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده با هدف بررسی ظرفیت ها، توانمندی ها، نیز شناسایی و بررسی مسایل و مشکلات بانوان از چند مرکز کارآفرینی و فرهنگی بانوان در شهر اصفهان بازدید کرد.
در یکی از این بازدیدها که از مرکز فرهنگی فعال در امر مطبوعات صورت پذیرفت خانم صمدی ضمن اشاره به ظرفیت خوب این مرکز برای انجام فعالیت های رسانه ای اثربخش در حوزه زنان و خانواده، بر لزوم برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه برای خانواده ها تاکید نمود و افزود: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های فعالان رسانه ای در پیشبرد بهتر فعالیت های حوزه زنان و خانواده در اولویت کاری امور بانوان قرار دارد.
لازم به ذکر است مشاور فرماندار در امور بانوان در ادامه از دو مرکز اشتغالزایی و فعالیت اقتصادی بانوان بازدید به عمل آورد وی در بازدید از فعالیت های گروه جهادی فعال در امر اشتغالزایی بانوان بر اهمیت بهره گیری از ظرفیت کلیه نیروهای مردمی و جهادی برای ایجاد بستری مناسب برای توسعه مشاغل خانگی بانوان تاکید نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

۳ بهمن ۱۴۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با خانواده معزز شهیدان عالیقدر قربانی پور دیدار و گفتگو کرد.

۱۰ دی ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =